?

Log in

disco bloodbath [entries|friends|calendar]
stella

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

material girl [17 Nov 2004|02:52pm]
[ mood | creative ]

<3 things right now:

+ new boots, hopefully :D
+ new hair soon :D
+ even more hair :D

4 comments|post comment

[07 Nov 2004|01:03pm]
[ mood | awake ]

hehe, this is badCollapse )

SEE, THAT WAS FUN, WASNT IT
now I'm going to a catshow. ohh here kitty kitty

2 comments|post comment

[06 Nov 2004|06:50pm]
[ mood | irritated ]

waaaaah wah weep wah II. heh. hello life T_T

surveys and quizes. because I love to fill them out, and you love to read 'em. and because I've nothing else to writeCollapse )

5 comments|post comment

[05 Nov 2004|05:50pm]
[ mood | mischievous ]

um today Ive been doing a little bit of sewing :)

skirt + topCollapse )

mwaa

4 comments|post comment

[03 Nov 2004|04:32pm]
[ mood | annoyed ]

weeep wah weep waah!
this is maj0r sux0r day. my sister will be occupying (spelling? fuck you) the friggin cable this night so I will have ABSOLUTELY NOTHING TO DO. too bad one doesnt have any friends. or money for that matter. BLAH. fuck it
another thing that sucks: MY FLOOR IS FUCKING WET AND I DONT KNOW WHYY. either my cat has pissed all over it because it hates me or I've spilled like a million gallions of water without NOTICING. either way: FUXXOR!
so now my socks are all wet. fucking useless piece of shit floor/cat/me/whatever. WHATEVER!
bye then
and oh ;P :

fuck me, fuck youCollapse )

2 comments|post comment

WILL YOU KISS ME THROUGH THE WINDOW? [01 Nov 2004|03:27pm]
[ mood | giddy ]

zzzz-
mwahh. eek. today im gonna buy coca cola and rent movies. and maybe have sum beer in the evening. I need sleep. fux

bats in the belfryCollapse )

post comment

[01 Nov 2004|12:14am]
[ mood | bored ]

there was a young vampire named mable
who's periods where really quite stable
and every full moon
she'd get out a spoon
and drink herself under the table


:D

1 comment|post comment

[27 Oct 2004|11:54am]
yeah! what a pleasant surprise; acid mothers temple are coming to gothenburg 6/11
halloween is soon. and one week off from school. I'm gonna get dressed up as a clubkid & drunk
post comment

[25 Oct 2004|03:22pm]
um, yea, Im obsessed with hamtaro. I've always thought them hamsters were cute and all, but the episodes are hilarious too
heehawCollapse )
4 comments|post comment

[24 Oct 2004|08:48pm]
[ mood | bored ]

coin-operated boy sitting on the shelf he is just a toy , but i turn him on and he comes to life , automatic joy, that is why i want a coin-operated boyCollapse )

1 comment|post comment

[12 Oct 2004|05:06am]
[ mood | blah ]

mwah. I'm at skool and since I finished all the friggin shit we're supposed to do in this class a couplea weeks ago I wont bother to do anything else but drink coffee and talk to moa. ^___^ mwih. apparently we're having some kind of vernissage in a few days so I really should get started on them films. I spent the weekend at a friend of mine, so I'll be developing some pix from those shoots as well
thats all for now

1 comment|post comment

[06 Oct 2004|09:54pm]
fook



cute thingie i made yesterdayCollapse )
1 comment|post comment

[06 Oct 2004|12:18am]
[ mood | refreshed ]

mwah. its hard to focus (but why would one want, or need, to at this hour..?) when I know theres a buncha dietcoke in the fridge. *drools*
my head feels like a 100pounds and I should go to bed.
Im skippin the no's and i go right at the yes's:

1. X!x
2. caffeine. coke and coffee. I've just now realised what a caffeinejunkie I am. waah!
3. salad fingers! <- i like rusty spoooons..
4. me going away this friday to take sum photos...
5. ...and photography in general

     BVAKKK, delete yourself!
             delete yourself!
             delete yourself!


over and oot
post comment

sick and tired [04 Oct 2004|03:52pm]
[ mood | tired ]

hey

I hate this weather. depressing. well, at least it gives me an excuse to stay at home to drink coffee and watch movies

wahCollapse )

4 comments|post comment

[26 Sep 2004|05:59pm]
my god I love annie - chewing gum
Im d/Ling the album now. cant be nuthin but great
4 comments|post comment

[26 Sep 2004|04:34pm]
[ mood | nostalgic ]

tis is boring day
But I've got some great ideas for the individual photoprojects we're having in november-something. wahh. I wish I had enough money so that I could visit moa so that she, too, could be a part of this project. oh well. I'll have to do with some other peeps ^^

I stole this from moa, please have mercy! (or rather dont - spanky spank!) ^___^y
yarr! here we go:

N F O R M A T I O N ·

Name: erdal flodström, stella zeliha karin (sniff, mercedes, knapra monokel)
Single or taken: whoredom

Sex: no thanks
B-day: april 22


R E L A T I O N S H I P S

Who are your best friends?: I dont have any friends :( well okay then, Moa and maybuh...I dunno. one or two persons at skool and..like all mah internetbuddies! gotta luv em
You have a boyfriend/girlfriend?: no !

F A S H I O N | S T U F F

Where is your favorite place to shop: um, ebay? :p internetstores, second hand and H&M
Any tattoos or piercings: yeah

S P E C I F I C S

Do you do drugs?: nope
What kind of shampoo do you use?: dunno
What are you most scared of?: that something would happen to me, my cats or my family
What are you listening to right now? aphex twin
Who is the last person that called you?: geez....I havent talked on the phone for months
Where do you want to get married?: I dont believe in marriage
How many buddies are online right now?: um lemme see....one :p
What would you change about yourself?: mwah, my hot bod could be even hotter, I guess. lol. and I shouldnt be so damn lazy.. o_O

I'll stop it there
fall is here, and so are the mushrooms!
<3 pikky piccy

2 comments|post comment

[24 Sep 2004|11:21pm]
mwah. ahm gonna put this behind a cutCollapse )
3 comments|post comment

ooOOoooooo [24 Sep 2004|08:51pm]
[ mood | mwah ]

hey ho
freaky shitCollapse )

1 comment|post comment

[22 Sep 2004|06:41pm]
:D

Read more...Collapse )
2 comments|post comment

[22 Sep 2004|06:58am]
[ mood | productive ]

HEY
its 7am here and Im going to school in about an hour and then we're going to gothenburg. funfunfun. i want records and shoes. I buy tons of shoes but I only use like one pair. do it da shopaholik way!
anywho, I won the auctions on ebay for the my little pony-dvd (the movie. its great. but I only have it on vhs and I've watched so many times it's completely fucked up nowadays) :) AAND the secret machines-cd. fucking geniuses
now I'm gonna have a second big cup of steaming hot coffee and continue mah internetshoppin. bye bye



---(ps. kisses to moa!)

3 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]